درباره ما
در لیاتیم، به عنوان یک شرکت فعال در صنف بازاریابی شبکهای با تمرکز بر عرضه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی، به دنبال نوآوری و تعالی هستیم. سفر ما به پشتوانه بیش از یک قرن تجربه هلدینگ مهلران، از سال 1397 در مسیر پیشرفت و موفقیت آغاز شده است.
پیشینه ما، یک قرن تجربه :
مؤسسان و پایهگذاران هلدینگ مهلران فعالیتشان را از سال 1260 با تولید شمع آغاز کردند و با غلبه بر چالشهای متعدد و دستیابی به دستاوردهای کلیدی مختلف، موفق شدند، نامشان را به عنوان یک کسب و کار شینیزه صد ساله در بین بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی در ایران ثبت کنند. در ادامه تعدادی از فعالیتها و رویدادهای کلیدی هلدینگ مهلران آورده شده است:
- • سال 1285؛ وارد کردن دستگاههای صابونسازی از شوروی برای تولید صابون، همزمان با اشغال بخشی از کشور توسط شوروی.
- • سال 1300؛ راهاندازی اولین کارخانه صنعتی تولید صابون در ایران با دریافت پروانه کارگاهی.
- • سال 1353؛ تأسیس کارخانه صابونسازی الهی با واردات دستگاههای پیشرفته و ارتقای سطح کیفی تولید؛ و نیز تولید اولین صابون بچه در ایران با نام تجاری «شمیز»
- • سال 1357؛ امضای تفاهمنامه همکاری با Swiss Fine Cosmetics برای دریافت تأییدیه تولید روی محصولات.
- • سال 1374؛ تأسیس شرکت مهلران با تجهیز خط تولید کارخانه به بروزترین و مدرنترین دستگاهها با هدف تولید طیف گستردهای از محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی.
- • سال 1394؛ راهاندازی شرکت داروسازی فارماسان سینا با هدف تولید محصولات تخصصی.
- • سال 1395؛ تأسیس کارخانه چاپ و بستهبندی خوشه سبز با خریداری و واردات پیشرفتهترین تجهیزات و ماشینآلات صنعت چاپ برای خودکفایی در تولید بسته بندیهای محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی.
- • سال 1397؛ راهاندازی شرکت آرمان تدبیر اطلس با نام تجاری لیاتیم در حوزه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی با مدل کسب و کار فروش مستقیم.
مأموریت و ارزشهای ما؛ راهنمای سفر ما در لیاتیم، مسیر تعاملات و اقدامات روزانهمان را براساس 5 اصل بنیادین بنا نهادهایم:
- 1. احترام: احترام، سنگبنای روابط ماست و باعث پرورش همکاری و مهربانی در تمام سطوح ارتباطی میشود. ما به جای تحمیل افکار و عقاید، به ارائه پیشنهاد و به جای قدرت نمایی، بر دعوت به همکاری باور داریم و همواره با خوشرویی و صداقت در رفتار، با دیگران ارتباط برقرار میکنیم.
- 2. مشتریمحوری: مشاوران فروش و مشتریان ترجیحی، نقطه ثقل فعالیتهای کلیدی ما محسوب میشوند. ما خودمان را به ارائه محصولات باکیفیت، نوآور و مقرون بهصرفه، متعهد میدانیم. چون رضایت مخاطبان ماست که پشتوانه موفقیت ما خواهد بود.
- 3. کیفیت: مسئله کیفیت جای هیچ بحث و جدلی ندارد. از تولید تا عرضه محصولات گرفته تا خدمات پس از فروش، برای خلق تجربهای بیادماندنی و ارزشمند برای مخاطبان، به بکارگیری و پیادهسازی بالاترین استانداردهای کیفی متعهد هستیم.
- 4. نوآوری: ما مستمراً به دنبال راهکارهای نوآورانه برای نیازهای در حال تکاملمان هستیم. تعهد ما به نوآوری بدین معناست که برای مواجهه با چالشهای ناشناخته، همواره در پی یافتن و خلق راهکارهای جدید هستیم.
- 5. سادگی: در دنیایی از پیچیدگی، ما سادگی را برای سهولت بکارگیری محصول و داشتن یک تجربه مشتری لذتبخش، اولویتبندی میکنیم.
سفر ما؛ سفر به قدمت یک قرن
هلدینگ مهلران، با قدمتی بیش از یک صد سال در حوزه تولید و عرضه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی با نیروی کار بیش از 1500 نفر و 10 هزار بازنشسته، در طول سالیان گذشته به فعالیت در عرصه محصولات مراقبت شخصی و بهداشت فردی، زیبایی و نیز دارویی مشغول بوده است.
مأموریت لیاتیم: همراه شما در مسیر موفقیت.
با مبنا قرار دادن 5 ارزش کلیدی مطرح شده، در مسیر دستیابی به اهدافمان برای مشتریان و مشاوران و نیز همکارانمان قدم برمیداریم تا در کنار ارتقای سطح دانش و مهارتهای مخاطبانمان، محصولات باکیفیت و مقرونبهصرفه و نیز خدمات نوآورانه و اثربخش را برای موفقیت در مسیر فعالیت، در اختیارشان میگذاریم. کسب رضایت و خلق تجربهای متفاوت برای شما، از اولویتهای اصلی ماست. هدف ما این است که بتوانیم شما را به واسطه رویکرد تعالی جویانه، پذیرش نوآوری و کسب موفقیت، در مسیری مشخص و منظم هدایت کنیم.